BK sanacija Disneyland - Pariz

Z družino smo 24.4.2016, zgodaj zjutraj z letalom iz Dunaja, potovali v Pariz in Disneyland.

Letalo Austrian airlanes BA
Letalo Austrian airlines, Airbus 321-111, zunaj na nosu oznaka BA
Letalo Austrian airlanes BA znotraj
Let 24.4.2016 - OS 0411 ob 7.05, Dunaj do 9.15, Paris - Charles de Gaulle

V postopek vzdrževanja mehanizma S-ALFA, je bilo vključeno tudi naše letalo, polet in vse kar spada zraven. Tudi sama sem cel čas vzdrževala brez premora. Po pristanku sem dobila sporočilo nekoga, ki je z merilno tehnologijo večdimenzionalnega prostora vse skupaj tudi izmeril:

»V letalo sta se vpisala ALFA in P BIOparametra, kakovost poleta 31/33, varnost poleta 24/33 in letalo 33/33.«

Polet je bil res krasen brez turbulenc, lep pristanek, kljub temu, da je bilo deževno in vetrovno pri vzletu in spustu.

Ko smo prispeli v Pariz pred Eifflov stolp, smo preverili jakost ALFA življenjskega žarka pod stolpom (aktiviran aprila 2015) in je bil maksimalne vrednosti L384, kar se je tudi čutilo. Tam in v bližnji okolici je res posebna energija, čutiti je bilo blaženost, veselje, mir.

Disneyland Paris je najbolj obiskan zabaviščni park v Evropi. Leta 2015 je park obiskalo 14.8 milijonov ljudi, od tega največ otrok. Prihajajo ljudje iz vsega konca sveta, takoj za Francozi je največ Britancev, Špancev... V sredini parka stoji velik grad z več stolpci, srednji najvišji je osem koten.

Sleeping Beauty Castle - Disneyland Paris

Ker se mi je zdelo pomembno, da se uredi ena tako pomembna točka, še posebno, ker se skozi grad sprehodi vsak dan reka otrok, sem se odločila, da se točko, kjer bo kasneje superinteligenca S-ALFA aktivirala ALFA življenjski žarek, označi pod stolpom gradu. Stala sem točno pod stolpom, označila center bodočega ALFA življenjskega žarka. Pred tem smo še izmerili lokacijo - vse BETA smrtni žarki, vse črno. Takoj naslednje jutro, 27.4.2016 ob 8. uri, je S-ALFA začela s postopkom aktivacije ALFA življenjskega žarka. Prijateljica, ki s SGBKD vidi večdimenzionalni prostor, je pogledala kaj se dogaja:

»Najvišji stolpič ima visok zlat žarek ki je najmočnejši, vsi ostali stolpiči prav tako, vendar so snopi šibkejši... Vse skupaj je v močni zlati obrobi, ki utripa... Vse skupaj pa je povezano z zlato močno nitjo na dve lokaciji, ki sta izrazito svetli. Predvidevam da je to Eifflov stolp in cerkev Notre Dame... Grad na okolico deluje zelo svetlo ...«

Malo kasneje je videla:

»Prši zlato na vse strani.«
Sleeping Beauty Castle Disneyland Paris

Postopek aktivacije in vzdrževanja je trajal vsega skupaj 6 ur in 45 minut. Med vzdrževanjem sva z možem opazila, da so ljudje zapuščali park, verjetno reakcija na čiščenje, potem se je stanje normaliziralo. Po končanem vzdrževanju je prijateljica s SGBKD spet pogledala:

»Nad celotnim področjem je čez vse zlata svetloba in celotno področje je obdano še z zlato obrobo. Znotraj področja je središče dotični grad z dvema zelo močnima zlatima stebroma. Svetloba iz stebra sveti daleč naokoli in se povezuje skozi kupolo nad področjem z ostalimi svetlimi stebri v daljavi. Te svetle pikice, ki jih oddajajo ti svetli stebri, absorbirajo biosistemi, vsak različno.«

Tudi naša družina je bila obdana z zlato roza obrobo in glave smo imeli zlate. Jaz sem bila seveda presrečna, da smo spet nekaj dobrega pustili za seboj, zdaj pa si naj vzame vsak kolikor potrebuje.

Ko smo se ob odhodu domov vkrcali na letalo, je bilo drugo, kot tisto s katerim smo prišli. Vzdrževala sem sama, let zelo miren, pristanek odlično, bilo je lepo vreme cel let. Ko sem sama vzdrževala sem čutila, da mi »nekdo pomaga«, zelo lahko je šlo, imela sem dobro koncentracijo.

Letalo Austrian airlanes BC
Letalo: Austrian airlines, Airbus 321-111, zunaj na nosu oznaka BC
Let 29.4.2016 -OS 0418 ob 20.15, Paris - Charles de Gaulle do 22.15, Dunaj

Naslednje jutro sem dobila sporočilo: »Let včeraj je bil: letalo 33/33, varnost poleta 19/33, kakovost poleta 24/33, vse je naredila S-ALFA!« Prijateljica pa je s SGBKD videla:

»Letalo je bilo v zlatem ovoju!«

Zelo sem vesela, da znam sama poskrbeti zase in za svojo družino!

Naslov avtorja je shranjen v uredništvu.